dagar!

Dag 01 - En nytagen bild på mig
Dag 02 - Min favorit bok/böcker
Dag 03 - En blogg jag läser varje dag
Dag 04 - 4 bilder som gör mig glad
Dag 05 - En person som betyder mycket för mig
Dag 06 - Tre webbsidor som jag är inne ofta på
Dag 07 - Tio sanningar om mig
Dag 08 - Någon jag saknar
Dag 09 - Två dagar jag längtar efter
Dag 10 - Tre bilder från ett minne 2011
Dag 11 - Två saker jag inte skulle klara mig utan
Dag 12 - En bild från när jag var liten
Dag 13 - Min favorit film när jag var liten
Dag 14 - Tio saker jag gillar att göra
Dag 15 - Mina favorit dagar på året
Dag 16 - Min favorit låt
Dag 17 - Vad jag vill bli när jag blir stor
Dag 18 - En sak jag gör varje dag
Dag 19 - Två favorit smycken
Dag 20 - En bild som gör mig arg/ledsen
Dag 21 - En bild jag tagit som betyder någonting
Dag 22 - En bild som är över 1 år gammal
Dag 23 - En bild som är tagen i staden där jag bor
Dag 24 - En bild som inte är tagen i staden där jag bor
Dag 25 - En film jag kan se hur många gånger som helst utan att tröttna
Dag 26 - Tre filmer jag sett och gillat
Dag 27 - Tre saker som finns i mitt rum
Dag 28 - En sång som får mig att må bra
Dag 29 - En bild på mig och en kompis som badar
Dag 30 - En sak som händer mig ofta

Kommentarer
Postat av: charlie london

var kommer listan ifrån?


OM DU SKRIVER NÅGOT ELAKT, KOM IHÅG ATT JAG KAN SPÅRA DIN IP!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0